براي خوشبختي تو ...


مهتاب عشق

عشق من عاشقم باش

اگه بگم که قول ميدم تا هميشه باهات باشم

اگه بگم که حاضرم فداي اون چشات بشم

اگه بگم آسمون عشق من فقط تويي

اگه بگم بهونه ي هر نفسم تنها تويي

اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت میکنم

اگه بگم زندگيمو بذر بهارت ميکنم

اگه بگم ماه مني هر نفس راه منی

اگه بگم بال مني لحظه ي پرواز مني

ميشي برام خاطره ي قشنگ لحظه ي وصال

ميشي برام باغبون ميوه هاي تشنه و کال

ميشي برام ماه شباي بي سحر

ميشي برام ستاره ي راه سفر

ولي بدون هر جا باشي يا نباشي مال منی

بدون همیشه عشق من مال مني عشق مني

براي سعادتت شبا شعرامو من داد ميزنی

براي خوشبختي تو خدا رو فرياد ميزنم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,ساعت 3:16 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com